Ogłaszamy konkurs szkolny dla klas podstawowych „Eko odkrywcy”

Ogłaszamy konkurs szkolny dla klas podstawowych „Eko odkrywcy”

Podstawowym celem tego konkursu jest zdanie testu „Eko odkrywca” dla klas podstawowych. Jaki jest pożytek z projektu szkolnego dla dzieci i co może osiągnąć?

Ważne jest, aby zrobić coś, co może osiągnąć cel. W związku z tym opracowaliśmy interaktywny program, który pomoże dzieciom elementarnym odkryć cel i wartość każdego drzewa, które widzą na swojej drodze. Celem tej gry edukacyjnej jest stworzenie innego środowiska do nauki, a także promowanie świadomości tego, że drzewa są częścią natury z misją przyjazną dla środowiska.

Otrzymujemy wiele próśb dotyczących ruchu drogowego od rodziców, którzy chcą dowiedzieć się więcej o wpływie nauki ich dzieci na środowisko.

Czy Twoje dzieci spędzają najwięcej czasu bawiąc się klockami i innymi zabawkami? Czy cały czas spędzają w gabinecie, czy są zajęci kreatywnością i budowaniem modeli? Czy myślisz, że normalne dziecko będzie w stanie robić coś produktywnego przez 12 godzin dziennie, każdego dnia? Czy to dotyczy twojego dziecka? Jak to jest, gdybyś mógł dać im tylko godzinę tygodniowo na zrobienie czegoś edukacyjnego i zabawnego przez cały dzień? Gdybyś mógł mieszkać w różnych krajach, czego chciałbyś, aby twoje dzieci się tam nauczyły?

Co się stanie, jeśli użyjemy gry edukacyjnej, aby skutecznie uczyć naszych uczniów języka angielskiego, gdy są w szkole? Kto w to zagra – nauczyciel czy sam uczeń? Czy ta gra byłaby odpowiednia dla każdego, zwłaszcza dla początkujących? Czy to w ogóle zadziała zgodnie z przeznaczeniem? Jak możemy zrobić

To zabawny projekt promujący projekt szkolny i zachęcający dzieci do odkrywania, w jaki sposób można uratować nasz świat przed zanieczyszczeniem. Chcemy, aby dzieci czerpały radość z nauki o środowisku i przyrodzie, pomagając nam ją ratować, aby dzieci mogły spojrzeć wstecz na nasz sposób myślenia i czuły się z niego dumne. Mamy nadzieję, że te działania w ciekawy sposób szerzą świadomość dotyczącą kwestii środowiskowych.

Eco Explorer School Project: Konkurs na Eco Explorer (skrót od Environmental Explorer) to projekt szkolny, którego celem jest promowanie świadomości na temat edukacji ekologicznej w angażujący sposób, a także zachęcanie dzieci do stania się odpowiedzialnymi obywatelami poprzez stawanie się lepiej poinformowanymi obywatelami. Konkurs rozpocznie się 22 marca i zakończy 1 kwietnia 2018 roku. Konkurs podzielony jest na dwie części:

Każda klasa szkoły podstawowej w Chinach kontynentalnych może uczestniczyć w tworzeniu jednej krótkiej animacji komputerowej opartej na „Eco Explorer”. Zwycięska klasa otrzyma swoje krótkie animacje w epicki sposób na youtube, które zostaną włączone do oficjalnej strony Eco Explorer.

Konkurs szkolny ma na celu zbudowanie ekologicznego projektu szkolnego. Zespół przedstawi swój projekt grupie nauczycieli, którzy zdecydują, czy mogą włączyć projekt do swojego szkolnego programu nauczania.

Eco explorer to stworzona przez studentów gra oparta na tematyce edukacji ekologicznej. Jest to gra, w którą uczniowie mogą grać razem i w której mogą tworzyć własne historie.

Chcemy wprowadzić w naszej szkole projekt eko odkrywca; stworzymy pakiet danych środowisk lokalnych. W tym pakiecie danych przedstawimy warunki klimatyczne, bioróżnorodność i ekologię otaczającego nas środowiska.

Ten szkolny projekt to projekt klasowy, którego celem jest stworzenie ekologicznej przygody dla dzieci.

Sposób, w jaki język pisania AI różni się od języka ludzkiego: pierwsze słowa, które ludzie wypowiadają, są zwykle bardzo proste, takie jak „cześć”, „dziękuję” lub „proszę”. Następnie zaczynają używać bardziej złożonych wyrażeń, takich jak „Potrzebuję długopisu”, których nie można uznać za prostą mowę. Te złożone wyrażenia są zwykle używane na różne sposoby i przypisują im bardzo różne znaczenie. To dlatego ludzie mają tendencję do rozwijania własnego stylu, gdy używają tych skomplikowanych zdań. Kreatywny mówca prawdopodobnie wolałby jedno od drugiego. Zależy to od odbiorców i treści, o których mówi, ale przede wszystkim od jego osobowości i tego, co chce przekazać swoim przesłaniem (Merrilees i Köstler 2011).